Ahad, 22 Januari 2023

Sahabat

 


S A H A B A T

Bukan semua boleh dianggap sahabat . Ada sahabat yang betul-betul menjadi sahabat tatkala kita senang,mahupun kita susah.Ada juga sahabat yang berada dengan kita saat kita senang sahaja,YES BRO..YES MY FRIEND bak kata semuanya YES lah. Tapi bila kita berada dalam saat sukar, jawapan SORRY BRO dan pelbagai macam alasan akan diberikan.

Bagi aku secara peribadi,sahabat ini lebih ramai berbanding dengan sahabat yang benar-benar berada dengan kita dalam kedua-dua situasi TAPI tak ramailah. Sahabat yang sanggup dengar permasalahan kita,sahabat yang bantu kita keluar jalan permasalahan pun tak ramai,yang ramai...seperti aku katakan tadi.Malah ada yang sanggup tikam kita dari belakang.

Kepada yang telah aku jadikan sahabat,terima kasih. Aku akan jaga persahabatan ini seperti mana aku jaga diri aku dan selagi mana aku tidak dikhianati.

Tiada ulasan:

Sulami Kasih

 Alhamdulillah,14 Oktober 2023 yang lalu,merupakan 1 kenangan yang terindah buat aku. 1 penghormatan dan penghargaan buat diri aku atas sega...