Sabtu, 16 November 2013

Jikalau aku.....pasti aku.....

Surau Ummi Yatimah..Alhamdulillah,hari ini buat pertama kalinya aku dapat jejakkan kaki melangkah masuk ke dalamnya. Kebanggaan aku juga sebab jikalay dahulu hanya ada surau bernamakan arwah datok aku, kini ada pula surau yang telah dinamakan dengan nama nenek aku.
Lebih menarik, surau ini telah diimarahkan bersama-sama dengan para pelajar Maahad Tahfiz D'Itqan Kampung Olak Lempit. Majlis ringkas dimulakan dengan solat Zohor berjemaah dan diikuti dengan bacaan tahlil arwah..Alhamdulillah..
Aku pun teringin nak buat sedemikian..tu pun kalau aku kaya. SURAU MASHOD dan SURAU MARIAMAH..Subhanallah..

Tiada ulasan:

Sulami Kasih

 Alhamdulillah,14 Oktober 2023 yang lalu,merupakan 1 kenangan yang terindah buat aku. 1 penghormatan dan penghargaan buat diri aku atas sega...