Ahad, 27 Mei 2012

Cub Prix di Banting..prenggggg...

 (Juara Cub Prix Banting)

Setelah sekian lama perlumbaan cub-prix tidsak diadakan di Dearah Kuala Langat,tup-tup tahun ni pihak Petronas bersetuju untuk mengadakannya di Kuala Langat,lokasi ,Bandar Mahkota,dari 26-27 Mei..perghhh,menarik sekali.al maklumlah,dulu sekali mereka buat kat pekan banting,masa tu,aku kecik lagi,sanggup naik basikal bersama dengan sepupu aku agus..hahaha..berbekalkan air laici kotak besar,dari pagi sampai ke petang tu kami di sana.
Kalau dahulu,aku hanya menjadi penonton diluar sahaja,tapi tahun ni,alhamdulillah,aku berada di dalam kawasan larangan..
Bangga juga..tapi tu semua rezeki daripadaNya..

(Masa untuk dilepaskan)


(Bersama team aku)




Sent from my Samsung Galaxy Tab

Tiada ulasan:

Sulami Kasih

 Alhamdulillah,14 Oktober 2023 yang lalu,merupakan 1 kenangan yang terindah buat aku. 1 penghormatan dan penghargaan buat diri aku atas sega...