Rabu, 9 Mei 2012

Aku dah buat yang termampu

Yer..setahu aku,aku dah lakukan apa yang sepatutnya aku lakukan,malah aku rasa lebih daripada itu,aku kalau dah kerja,memang akan buat dari a hingga ke z,malah aku sanggup buat sorang diri demi kepuasan hati aku,yelah nak suruh orang,aku tak pandai,kang dari benda elok terus jadi tak elok,dan dari sahabat terus jadi kusuh,maka alangkah baiknya aku buat sendiri,bukan nak mendabik dada..tapi itulah aku..
Namun baru-baru ini,aku dapat komen yang kurang menyenangkan telinga serta hati aku..memang adatlah,manusia mana pernah puas hati dengan apa yang orang lain lakukan,semuanya salah dimata mereka dan dia sahaja yang betul dan bijak mentadbir.
Kalau nak buat teguran,jumpalah aku secara face to face bukan menikam aku dari belakang dan aku rasa tempat engkau membuat teguran itu adalah tidak sepatutnya..kau dah mengaibkan aku..kalau ikutkan hati,mahu sahaja aku terjah kau pada malam  berkenaan,namun aku masih berfikiran waras dan aku takmau aibkan kau sepertimana yang dah kau lakukan..sebab aku tahu apa yang dah aku lakukan adalah yang terbaik!aku harap agar kau dapat berubah...aku tak ganggu kau punya kerja...




Sent from my Samsung Galaxy Tab

Tiada ulasan:

Sulami Kasih

 Alhamdulillah,14 Oktober 2023 yang lalu,merupakan 1 kenangan yang terindah buat aku. 1 penghormatan dan penghargaan buat diri aku atas sega...