Jumaat, 27 Januari 2012

Kagum dengan semangat perjuangannya...

walaupun sudah lama tak dengar khabar daripada mantan MB Selangor ni,tup-tup hari ini aku berkesempatan bersua dengan lebih dekat lagi dengan beliau,tu pun sewaktu aku jadi penyelaras program ni,kalau tak..hehehe..tak berkesempatanlah..tak sombong dan mudah bergaul dengan rakyat..kebetulan ada Dato' tu yang kata,aku ni anah buah Dato Zabir..terus Tan Seri pandang aku dan berkata".................sulit......................".
Sebaik sahaja Tan Seri menjamu selera,mak pun pergi kat Tan Seri,maklumlah,mak dan Tan Seri ni pun ada pertalian persaudaraan..dan sekampung dengan emah..perghh...bila orang kampung bersua dengan orang kampung,lain jadinya..hahahaha,lantas Tan Seri pandang kat aku..apasal kamu tak cakap kamu anak Penghulu Mashod..hehehhe..low profile Tan Seri,jawabku...
Pelbagai nasihat serta pandangan aku terima daripadanya..Owh yermsentuh sikit tentang program ni,walaupun aku keletihan teramat sangat,dan hanya tidur 1 jam,namun keletihan aku ter"bayar"pabila Dato' "S" selaku penganjur menghargai usaha serta penat lelah aku..Alhamdulillah...aku hanya mampu tersenyum...

Tiada ulasan:

Sulami Kasih

 Alhamdulillah,14 Oktober 2023 yang lalu,merupakan 1 kenangan yang terindah buat aku. 1 penghormatan dan penghargaan buat diri aku atas sega...