Selasa, 1 November 2011

November 2011..

November menjelma..sedar atau tak,dah hampir ke penghujung tahun dah ye..2011,azam aku boleh dikatakan takdelah menjadi sangat..belum nampak lagi akan keberhasilannya..namun aku sedari,ianya berpunca dari kesilapan aku jugak!namun,aku yakin,ianya tak lama..november ni,mulalah ianya beransur-ansur pulih..dan azam 2012,biarlah 2011 ini menjadi sejarah serta panduan kehidupan aku..2011,caci maki,perli serta jadi bahan ketawa rakan,sudah lali bagi aku dalam keadaan sebegini..namun aku yakin,ianya lumrah dalam kehidupan,rakan ketawa ramai,rakan duka..errmmm..takde..dan bila senang,berduyun-duyun orang nak kawan,bila susah,berduyun-duyun orang melarikan diri....tapi tak kisahlah,dah jadi lumrah kehidupan,nak wat camne..terima ajelahkan..namun,aku akan ingat sampai hujung nyawa aku,siapa yang berdiri sama tinggi dengan aku,yang sudi membantu aku tatkala aku berada di dalam situasi yang genting..Allah sahaja dapat membalasnya..November..cepatlah dikau berlalu..
Sent by hj.zawalajam hj. mashod BlackBerry® Smartphone

Tiada ulasan:

JUGA TOLONG KLIK KAT SINI