Khamis, 13 Oktober 2011

Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikannya adalah kecantikanMu,

Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu,keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu.Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah.Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.




Maha suci Engkau Ya-Allah..sesungguhnya dikau mengetahui apa yang tidak aku ketahui..samada yang zahir mahupun batin.Aku panjatkan setinggi-tinggi kesyukuran kepada Mu..dengan apa yang aku bakal perolehi..Memang dikau makbulkan doa aku...lebih-lebih lagi doa selepas solat Dhuha (seperti di atas)..dikau berikan disaat aku amat memerlukannya..Alhamdulillah..mungkin inilah yang dikatakan rezeki yang kita tidak jangka..Alhamdulillah,kalau takde aral..InsyaAllah rezeki ini akan ku gunakan untuk membawa isteri serta putera-puteriku menunaikan ibadah Umrah..InsyaAllah,itupun kalau semuanya berjalan dengan lancar dan pihak tersebut tidak menipulah...


Mungkin ini sudah disuratkan kepada aku..

Tiada ulasan:

Sulami Kasih

 Alhamdulillah,14 Oktober 2023 yang lalu,merupakan 1 kenangan yang terindah buat aku. 1 penghormatan dan penghargaan buat diri aku atas sega...