Khamis, 1 September 2011

1 SYAWAL dan 1 ZAWAL







1 syawal...kali ini memberikan aku 1001 makna sepanjang hayat aku..namun aku bersyukur kerana aku telah diberi kesempatan untuk merayakannya sekali lagi pada tahun ini,biar pun terdapat suka-duka aku sepanjang 1 Syawal ini,namun aku simpan dan zip terus dalam benak sanubari aku,kali ini,aku takmau lagi bising-bising..takut orang kecik ati pulak..biarlah aku zip,sekurang-kurangnya sapa-sapa pun tak sakit ati dengan aku..apa pun,ampun dan maaf aku pinta dari hujung rambut hinggalah ke hujung kaki buat semua yang mengenali diri aku..namun percayalah,aku CUBA UNTUK JADI YANG TERBAIK..namun jika ITU telah ditetapkan kat aku,maka aku terima,namun JANGANlah perli atau hina aku sedemikian..gurauan tak semestinya buat kita suka...apa pun,AKU DAH MAAFKAN..

Tiada ulasan:

Sulami Kasih

 Alhamdulillah,14 Oktober 2023 yang lalu,merupakan 1 kenangan yang terindah buat aku. 1 penghormatan dan penghargaan buat diri aku atas sega...