Jumaat, 15 Julai 2011

dugaan daripada Nya

agak lama juga tidak beraksi di dalam blog sendiri ni..hahahaha,maaf aku agak sibuk serta secara kebetulan aku tak berapa sihat sejak akhir-akhir ini..bercerita tentang tak sihat ni,kat sini aku nak story sikitlah tentang pengalaman aku diuji ini.tanggal 4 julai 2011,aku mula rasa tak selesa ,badan senantiasa panas lebih-lebih lagi selepas waktu asar,kepala berdenyut-denyut seolah-olah hendak pecah.maka adakalanya aku tak sempat untu tunaikan solat asar ku..kerana kesakitan yang amat sangat..Hanya ALLAH sahaja yang tahu perasaan aku ketika itu,dan aku redha sekiranya ajal aku telah sampai,namun aku berdoa agar dilanjutkanlah lagi usia aku.waktu malam aku sering meracau-racau tak tentu hala.tak pernah aku diuji sedemikian rupa.aku dapatkan rawatan diklinik,doctor kata bp aku naik sekitar 140/100..perghhh…makin berat kepala aku dibuatnya..

ubat diberi untuk keredaan seketika..namun 7 julai 2011,sewaktu hari ulangtahun puteriku yang ke 2 tahun,aku tumbang lagi..mau tak mau pergilah ke klinik,bp ok,uma aku tak tau apa masalahnya,hinggalah 8 julai,sebiji demi sebiji dia keluar dari tubuh badan aku..subhanAllah..aku kena dah hinggalah ke hari ini….segala program aku tergendala,takpelah aku redha juga dengan ketentuan daripadaNya..

Tiada ulasan:

Sulami Kasih

 Alhamdulillah,14 Oktober 2023 yang lalu,merupakan 1 kenangan yang terindah buat aku. 1 penghormatan dan penghargaan buat diri aku atas sega...