Sabtu, 26 Mac 2011

Allah Maha Mengetahui...


syukur alhamdulillah..hari ni apa yang aku hajatkan,telah aku tunaikan..mudah-mudahan Allah memberkati apa yang aku lakukan imi..bukan kerana nama,tapi kerana Allah swt.sebagai menunaikan tanggungjawab aku sebagai manusia dimuka bumi ini.
Tahun ini genap sepenggal aku menerajui organisasi politik..aku buka peluang kepada rakan-rakan aku pula untuk terajuinya,bagi aku,aku dah puas dengan apa yang aku lakukan di dalam dunia politik ini.
ohh yer..berbalik kepada kisah aku tadi..ternyata aku amat berpuas hati sangat.melihat telatah anak-anak asnaf ini..syukur,Allah beri aku kesempatan dan rezeki....kerana aku yakin,rezeki yang Allah berikan kepada aku,sudah pasti ada sedikit bahagian untuk mereka...

1 ulasan:

zai berkata...

Tahniah Zawal...

Mudah2an Allah memberkati perjuangan Zawal...mmg negara kita kekurangan pelapis yang berkualiti. Kak Zai harap Zawal lah bakal menerajui kepimpinan negara satu hari nanti bagi menggantikan pemimpin2 yang sedia ada..buatlah yang terbaik adikku..akak doakan selalu..

Sulami Kasih

 Alhamdulillah,14 Oktober 2023 yang lalu,merupakan 1 kenangan yang terindah buat aku. 1 penghormatan dan penghargaan buat diri aku atas sega...