Jumaat, 11 Februari 2011

Musafir di dunia

Jumaat (11/2/11),syukur tamat sudah waktu mencari rezeki..dan akan tiba pula waktu bercuti..sabtu,ahad dan selasa (public holiday)namun aku sambung cuti pada hari isnin..
Tamat juga episod minggu ini..minggu yang banyak dugaan dan rintangan ke atas diri aku ini,namun syukur juga aku dapat atasinya..walaupun perit,namun tetap aku laluinya juga..ada juga dalam pemikiran aku,aku dah "penat"dengan semua ini..hinggakan aku merenung jauh mencari sesuatu jawapan yang tak pasti..dimana silapnya,dimana betulnya..
Setiap insan punyai masalahnya tersendiri..benar,hidup ini ibarat putaran roda,sekejap di atas..dan sekejap di bawah..kini aku berada di fasa bawah..
Aku tak sesal atas apa yang berlaku,ada hikmahnya..aku percaya qada dan qadar dariNya..
Sent by hj.zawal from my BlackBerry® smartphone

Tiada ulasan:

Sulami Kasih

 Alhamdulillah,14 Oktober 2023 yang lalu,merupakan 1 kenangan yang terindah buat aku. 1 penghormatan dan penghargaan buat diri aku atas sega...