Khamis, 10 Februari 2011

Menyusahkan betul-MAXI$

Akhir bulan Jan 2011,aku terima call dari maxis centre..offer broandband punya promosi..memang menarik dan menjimatkan..maka aku bersetuju untuk ambik promosi tu.tapi mereka suruh aku pulangkan broadband lama..aku kata ok..
Maka 1/2/2011,aku pergi ke centre Klang untuk pulangkan broadband lama tu..nak tau apa katanya bila aku kat kaunter."Encik buat apa ambik dengan hq,nanti susah jika ada hal"ye tak ye gak..cha ya nun alif ni kata lagi,nanti bila broadband yang hq pos sampai,terus pulangkan kat centre,dia boleh tolong potongggg.
9/2/2011-aku korbankan waktu lunch semata-mata nak pulangkan broadband yang diterima pada 8/2/2011melalui Skynet ke centre Klang.
Kesusahan aku bermula,pabila cha ya nun alif ni call aku semula..tak boleh potong sebab aku tak aktifkan.CAMNE AKU NAK AKTIFKAN SEDANGKAN AKU TAK GUNA LAGI!apa susah sangat ni,aku pulang FULL SET kira oklah tu,tak payahlah nak aktif-aktifkan.Ni tak!terpaksa call HQ minta aktif kan.Kesusahan datang lagi.aku dah tension ni,bila HQ minta macam-macam no yang aku tak tahu.Hinggalah hari ni 10/2/11..aku terpaksa ambik half day nak settlekan hal ini.KAN DAH MENYUSAHKAN AKU!BENDA SENANG NAK SUSAHKAN ORANG LAIN BUAT APA!
Sent by hj.zawal from my BlackBerry® smartphone

1 ulasan:

Suraia.Ayani berkata...

cerita ko ni cam sama je ngan cter paman YB kat blog dia beberapa minggu lepas.

Sulami Kasih

 Alhamdulillah,14 Oktober 2023 yang lalu,merupakan 1 kenangan yang terindah buat aku. 1 penghormatan dan penghargaan buat diri aku atas sega...