Jumaat, 18 Februari 2011

kebanggaan KAMI di semenanjung


Alhamdulillah..syukur bila lihat nama anak buah aku terpapar di atas signboard.Terpapar di PAPAR,Sabah..Terpapar kerana kejayaan hasil dari titik peluhnya selama ini.Setinggi-tinggi signboard itu..maka tinggi lagi harapan kakak serta abang aku yang ingin lihat kejayaan anak mereka.namun ianya telah terbalas..kami semua turut tumpang gembira dengan kejayaan ini,mudah-mudahan ianya menjadi pembakar semangat buat anak-anak aku khususnya..aku tak mahu dia jadi seperti aku,belajar tak tinggi..

tapi aku rasa kakak serta abang aku kali ini SUDAH mampu melebarkan senyuman di atas kejayaan anak-anak mereka..e-qin,athirah dan aiman...TAHNIAH...

Tiada ulasan:

Sulami Kasih

 Alhamdulillah,14 Oktober 2023 yang lalu,merupakan 1 kenangan yang terindah buat aku. 1 penghormatan dan penghargaan buat diri aku atas sega...