Rabu, 5 Januari 2011

Mmmm..camne ye??

Hai,
 
Saya menjumpai blog kenangan terindah anda di Blogger dan saya mungkin mempunyai cadangan yang menarik untuk anda.
Saya bekerja dengan yayasan CityMedia (citymediafoundation.org) dan pada masa ini kami menawarkan penulis blog yang berkaitan dari seluruh dunia peluang untuk menjadi pentadbir tapak video bandar mereka, inilah sebabnya saya menghubungi anda.
 
Kami telah mewujudkan rangkaian [City].vi, menjadikan video bandar-bandar di dunia boleh diakses mengikut model alamat ini: "ama bandar" diikuti dengan ".vi"Contohnya: paris.vi, madrid.vi, chicago.vi, losangeles.vi, dsb.
Model alamat ini boleh digunakan untuk 68,000 bandar paling penting di dunia. Fikirkan tentang sebuah bandar dan cuba...
 
Objektif rangkaian [City].vi adalah untuk menjadi sumber terkemuka kandungan video tempatan. Strategi kami: bekerja bersama-sama penulis blog tempatan yang berkaitan.
 
Kami amat berbesar hati sekiranya anda menjadi pentadbir banting.vi dan menawarkan pelayar internet pilihan video yang luas tentang Banting.
Dengan menguruskan tapak video bandar anda, anda memperoleh semua hasil yang dijana daripada tapak itu: iklan, pendaftaran golongan profesional, pautan...
 Anda juga perlu tahu bahawa untuk bandar yang sama, kami menghantar cadangan kepada beberapa penulis blog.
Jemputlah ke tapak, anda akan dapati butiran lanjut tentang cadangan ini dan kelebihan bekerja dengan kami serta mengambil alih tapak video bandar anda.

Sent by hj.zawal from my BlackBerry® smartphone

1 ulasan:

S-a-B-r-I-n-A berkata...

Salam G. I received the same thing. tapi suruh ina cover Ampang. Ketinggalan zaman betul laa.. kalau dia baca blog ina betul2.. dia mesti tau ina dah pindah ke cyber..

Sulami Kasih

 Alhamdulillah,14 Oktober 2023 yang lalu,merupakan 1 kenangan yang terindah buat aku. 1 penghormatan dan penghargaan buat diri aku atas sega...