Jumaat, 21 Januari 2011

Ketam dan Maybank

21/1/2011-sambung cuti lagi..hehehe..bukan apa,banyak sangat perkara nak diselesaikan pada bulan 1 ni.Jadi aku selesaikannya semua urusan pada hari ini..bila dah selesai..alhamdulillah..senang sikit.seawal pagi,hantar anak ke sekolah..pastu ke pasar..mencari lauk.hasrat nak cari ikan,namun akun tercari ketam..teringin nak makan sup ketam..pas selesai,ke maybank banting.ada 2 urusan,yang pertama "tebus" geran kerete ferari aku..perh..rupanya dah lama habis bayo..pastu sign perjanjian "loan"asb pulak..untuk jangka masa panjanglah ni,esok lusa,sapa yang tau..manalah tau aku "padam"..sekurang-kurangnya,adalah simpanan untuk keluarga..ambik loan pun tak banyak.selepas selesai..aku nak ke jpj..walaupun lesen tamat 30hb,namun aku cadang nak idupkan awal,malas nak ambik cuti lagi..sampai je..mak datoookkk..punyalah ramai..batalkan hasratlah nampaknya..balik ambik "reket"tukar mana patut kat kedai atap..(Kenapa panggil kedai atap pun aku tak tau)..lepas jumaat ni,nak bawak mak ambil pencen dia..round banting lagiii..malam ni,pun ada nak jumpa orang g..so..tamatlah catatan aku pada hari ni..
Sent by hj.zawal from my BlackBerry® smartphone

Tiada ulasan:

JUGA TOLONG KLIK KAT SINI