Isnin, 17 Januari 2011

Bersamamu..

Tiada apa yang dapat aku ungkapkan dengan perkataan pada hari ini.selain mengungkapkan perasaan syukur aku kepada Nya..alhamdulillah,hasrat anak-anak untuk belajar dengan lebih baik dan sempurna telah dimakbulkan.Hasil sumbangan para dermawan yang telah aku kumpul selama ini,aku belikan mereka sebuah broadband dan membiayai kos bulanan selama 1 tahun..aku nak mereka menuntut ilmu dengan lebih baik,memandangkan zaman kini zaman IT..aku tak mahu mereka ketinggalan dalam mempelajari sesuatu benda yang baharu..aku pun anak yatim,aku pernah dibantu..kini tiba giliran aku untuk menghulurkan bantuan..akan sedaya upaya memberikan terbaik..senantiasa BERSAMAMU..Insya Allah
Sent by hj.zawal from my BlackBerry® smartphone

Tiada ulasan:

Sulami Kasih

 Alhamdulillah,14 Oktober 2023 yang lalu,merupakan 1 kenangan yang terindah buat aku. 1 penghormatan dan penghargaan buat diri aku atas sega...