Ahad, 26 Disember 2010

Tak ku sangka

(Inilah sijil penghargaan yang aku terima)




Tanggal 25 disember 2010,merupakan satu tarikh yang tidak akan dapat aku lupakan hingga akhir hayat aku pabila aku telah dinobatkan selaku penerima anugerah TOKOH AL-BAJURI 2010 di atas sumbangan aku terhadap aktiviti kemasyarakatan serta penglibatan aku dalam dunia maya ini.Alhamdulillah..Terima kasih semua,terutama buat isteri serta putera-puteri tersayang...emak serta adik-beradik yang lain..aku tak mampu hadiahkan apa-apa buat keluarga aku,tak berpelajaran tinggi NAMUN dengan cara ini sahajalah aku mampu buatkan kalian berbangga mempunyai seorang suami/ayah/anak/adik serta abang.....terima kasih semua...

Tiada ulasan:

Sulami Kasih

 Alhamdulillah,14 Oktober 2023 yang lalu,merupakan 1 kenangan yang terindah buat aku. 1 penghormatan dan penghargaan buat diri aku atas sega...