Khamis, 30 September 2010

terkini dari SABAH


alhamdulillah,beberapa hari lepas aku telah menerima MMS dari kakak aku..apa yang mampu aku ucapkan hanyalah "ALHAMDULILLAH"..bersyukur aku kehadrat Nya..kakak aku nampaknya sudah semakin pulih,walaupun masih menggunakan tongkat..
Dalam MMS tersebut beliau mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua yang telah mendoakan kesihatan serta kesejahteraan beliau..amin..

1 ulasan:

DZB165 berkata...

Ati yang dikasehi,

Memanglah hati ini terharu menatap wajah anda di blog,namun masa dan keadaan tidak mengizinkan untuk bersua muka.Paman dan klrga mengirim salam semoga cepat sembuh dan tidak putuskan doa kehadrat Allah akan kesihatan segera pulih.Tentu ada hikmah di sebalek dugaan ini,alangkah cantik dan bahagianya kalau dugaan ini boleh menyebabkan Ati lebih hampir dan redha kepada kasih sayang Allah?.Doa Paman semoga Ati tetap senyum dan kekalkan tahap kesabaran menghadapi hari muka.Salam Paman dan Klrga dI Shah Alam.

Sulami Kasih

 Alhamdulillah,14 Oktober 2023 yang lalu,merupakan 1 kenangan yang terindah buat aku. 1 penghormatan dan penghargaan buat diri aku atas sega...