Selasa, 28 September 2010

Nasi Ambeng besttttt

(tu dia...bila bungkusan telah terbuka..apa lagi..)

(akhirnya..sampai juga ke sini)
hari ni..aku berhasrat untuk terjah satu lagi pasar malam..kali ni ke kampung olak lempit..hasratnya hanya 1 aje,nak cari nasi ambeng..kat situ memang best..maklumlah orang jawa punya nasi ambeng memang terhebat dan sedappp...
alhamdulillah..wak tu niaga hari ji..jeng..jeng..jeng..5 bungkus aku beli..bukan untuk aku..tapi untuk sedekah kat jiran-jiran aku gak..ok..tak boleh tulis panjang-panjang..nak makan dulu..so,kekawan yang nak rasa tu..pergilah ke sana...
(hehehehe)

2 ulasan:

S-a-B-r-I-n-A berkata...

G, rindu kat nasi ambeng dari kenduri.. itu lebih sedap, sebab dah didoakan.. teringat dulu2 kalau arwah Bapak, balik dari kenduri dgn berkat.. rindu sgt2..

hj.zawal berkata...

SABRINA:memang tak dinafikan 100% bahawa nasi ambang kenduri memang besttt..tapi apakan daya,duduk kat pekan ni,takde yang buat..huhuhu..so,cari je kat pasar olak lempit..gerenti powerrr

JUGA TOLONG KLIK KAT SINI