Ahad, 25 Julai 2010

Kunjungan Mesra

(bacaan doa dibacakan)
alhamdulillah,selesai sudah program hari ini.. majlis penyerahan sumbangan di Rumah Asnaf Al-Barakh Telok Datok.Alhamdulillah,ketibaan rombongan dari Perkumpulan Marhaban Nur Hidayah Kampung Olak Lempit,yang diketuai oleh Hajjah Sumiati bersama 30 orang ahli telah selamat tiba jam 2:30 petang tadi dengan menaiki bas yang disewa khas.Majlis yang ringkas,tapi penuh bermakna buat anak-anak Asnaf dan kelihatan ada juga yang menitiskan air mata.Kumpulan Marhaban ini juga sempat membacakan selawat ke atas Nabi junjungan kita,serta tidak ketinggalan juga anak-anak Asnaf turut menyampaikan 2 buah lagu untuk menghiburkan para hadirin yang hadir.
(sebahagian daripada ahli kumpulan Marhaban yang hadir)
(penerangan ringkas dari Hj.Yusuf kepada Hjh.Sumiati)
(aluan dari Hj.Yusuf)
(Ucapan yang meninggalkan kesan mendalam dari Hjh Sumiati)
(Menyampaikan ole-ole kepada anak-anak Asnaf)
(Penyampaian sumbangan kepada pihak pentadbiran)

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sapo copy sapo story ni, duplicate dlm blog Abajuri je..... brother suka main short cut yer.......

Hj.Zawalajam Hj.Mashod berkata...

salam,tanpa nama..saya tak pernah copy story sesiapa pun,semua story baik dalam laman blog ni mahupun albajuri adalah HAK MILIK saya,mungkin dalam blog saya,perkataan "aku" digunakan,manakala blog al-bajuri saya gemar gunakan perkataan "saya"..lagi pun saya dan albajuri kan 1 keluarga,mungkin kenalan saya tak buka blog albajuri,so mereka tak dapat baca apa yang berlaku,begitu juga sebaliknya.sekurang2nya saya puas hati,ambil masa sikit untuk publish ke dalam kedua-dua blog,namun saya ingatkan sekali lagi,sebarang penulisan saya adalah hak saya baik dlm blog ini ataupun diblog al-bajuri.Terima kasih..wassalam

S-a-B-r-I-n-A berkata...

alamak.. itu pun jadi issue ke? kalau dari penulis yg sama, apa nak kisah..

Sulami Kasih

 Alhamdulillah,14 Oktober 2023 yang lalu,merupakan 1 kenangan yang terindah buat aku. 1 penghormatan dan penghargaan buat diri aku atas sega...