Ahad, 27 Jun 2010

SEMAK RESIT PEMBELIAN ANDA...


Jika nak ambil keuntungan pun janganlah sampai menipu pengguna,walaupun seringgit dua,namun itu duit jugak kan.nasib baik aku perasan,kalau tak..mmmm untung besarlah para peniaga ni..ok..katalah aku tak perasan,dan jika ada 10 orang yang beli barang kat situ,kali dengan sebulan..wahhh,,senang aje ye mereka ni nak cari keuntungan atas angin..jika kita tak semak resit..alamak..tersenyum lebarlah mereka ni...ish.ish.ish..kat tag barang tulis lain,bila kat kaunter keluar lain..so,kepada semua,sila pastikan bahawa harga tu sama dengan yang keluar kat skrin.

1 ulasan:

suesam berkata...

penah kena gak kat econsave banting..beli golgate..tulis harga 6.99. skali kuar 10.99..haaa..brp inggit tu..4 oo..byk tu..sib baik masa tu beli sket item jer..so mmg perasan la apa plak yg.10.99 tu..skali kantoi daa..terus jumpa s/visor..dia kata maybe diorg lupa nak tukar harga...cit porah..aku kata aku nak harga yg sama 6.99 gak..lama gak nunggu..sib baik dpt..malas nak marah2..segan ramai org..hehehe.

1001 makna...

Foto-foto ini aku ambil sewaktu sambutan Hari Keluarga Al-Bajuri kali ke 41 pada 25 Disember 2014 yang lalu.. Entah kenapa aku suka ambil ga...