Isnin, 21 Jun 2010

SELAMAT HARI AYAH

(bahagian luar)
hari ni..sebaik sahaja aku sampai rumah,aku dikejutkan dengan satu kejutan yang dibuat oleh putera aku...mau tak,hilang penat aku...hilang sakit gigi aku,dahlah hari ni aku tak dapat menikmati makanan....sebak aku dibuatnya...dipeluknya kaki aku..dan berkata "ayah!selamat hari ayah!Adam sayang ayah"lalu menghulurkan sekeping kad yang dibuatnya sendiri masa kat sekolah tadi.Inilah hadiah paling berharga sekali yang aku terima sepanjang hayat aku
(di dalam,ada gambar kapal,macam suruh aku sertai misi ke Gaza ye)

2 ulasan:

Jijahh @ f.k berkata...

adoiii . baru je nak feeling baca ayat atas tu .. alih alih ayat ke Ghaza tu yg tak tahann beb ...

sakit GG agi ke ?? ni kena g farmasi .. mintak antibiotik .. kasik bunuh itu kuman .. then ubat sakit gigi kedai apu .. untuk tahan sakit ...

Has_mimi berkata...

HAA!!! dpt pngalamn baru mjdi ayah kan..kan...

pngalamn yg xdpt jual-beli dgn wang ringgit. Nnti bila dah besa sikit, anak ni akan ikat perut kmpul duit blanja, khas utk beli hadiah pulak.
Cayalah ckp akak coz ktorg dah laluinya.

JUGA TOLONG KLIK KAT SINI