Jumaat, 19 Mac 2010

zzzzzzasssss...Hobi baru ke bang??



Hari ni terima MMS dari Sabah..perhh..terkezut aku..dalam diam Tuan Pengetua ni ada hobi baru rupanya..perh...bergayalah abang ipar aku ni..Tapi AWAS murid-murid sekolah abang As,lepas ni Cikgu Asliary boleh memanah korang..hahaha..Lepas pencen nanti bolehlah bukak kelas memanah pulak...Tahniah juga kat kakak aku,Tom Malawati,di atas perasmian
Tom's Cafe
...1 hari kami akan ke sana jugak...

2 ulasan:

S-a-B-r-I-n-A berkata...

G, memenah is better than golfing i believe.. hehehe..

Waaahh Ati dah bukak cafe ek.. tahniah..tahniah dan selamat maju jaya..

azhaN berkata...

ada iras2 kevin costner dalam pelem klasik - robin hood, heh heh.

Ka Che'. ramai dah ku hantar ke sana, melainkan diri sendiri... hmmm. nak makan (free) kat Tom's Cafe lah. nak makan tauchu ikan bawal... dengan nescafe 'asliari's signature' (neskape pekat).

JUGA TOLONG KLIK KAT SINI