Sabtu, 13 Mac 2010

cuti sekolah dan kenduri...

(my family)

(hehehe..bas untuk membawa kami dah tiba..jom)

Cuti sekolah sudah pun bermula..maka banyaklah majlis kenduri kahwin akan diadakan sepanjang musim cuti sekolah ni..tak terkecuali juga aku..agak banyak juga aku terima jemputan,Insya Allah.jika ada masa,aku akan penuhi juga undangan kalian,apa pun terima kasih mengundang aku sekeluarga.Bercerita pasal kenduri kahwin ni,petang tadi,aku berkesempatan bawa keluarga ke majlis di Taman Pertanian Malaysia,Bukit Cerakah,Shah Alam,wow..nilah kali pertama aku hadiri majlis kat tempat sebegini,unik..memang unik..sambil memenuhi undangan dapat juga menikmati pemandangan alam semula jadi..perh..kira pakejler tu..aku memang tertarik dengan majlis yang diadakan kat sini..nampak simple..kepada pasangan pengantin,Selamat pengantin Baru diucapkan,kepada Pakcik Azhar sekeluarga,terima kasih di atas undangan..
( Pakcik Azhar sedang menghiburkan para tetamu)
(kedua mempelai sedang ditepung tawar)

(puteraku)
(isteri dan puteriku)

2 ulasan:

Jijahh @ f.k berkata...

kenyang perut makan kenduri ...
nasik minyak air sirap ...
kalo cenggini hari hari ...
alamat dapo takde laa berasap ...

hehehe ... makan tuk jijah sekali ..

hj.zawal berkata...

jijah...betul tu...dapo umah jijah tak berasap ker?chef paklah takde ye

JUGA TOLONG KLIK KAT SINI