Rabu, 3 Mac 2010

ALHAMDULILLAH..

Pertama sekali,aku memanjatkan kesyukuran kepada-Mu ya Allah,berkat dan dengan izin Mu usia aku dipanjangkan lagi bagi menempuhi liku-liku kehidupan yang amat mencabar serta penuh dengan dugaan.Aku juga bersyukur di atas segala limpah kurnia yang telah engkau berikan kepada aku.Sesungguhnya aku hanyalah hamba Mu yang lemah,kotor dan hina..maka dengan itu Ya Allah,aku pohonkan keampunan daripada Mu..berikanlah aku peluang untuk perbaiki segala kesilapan aku yang telah lalu..janganlah kau tarik balik nikmat yang telah kau berikan kepada aku..

Kepada semua,aku pohon kemaafan zahir dan batin andaikata sepanjang 31 tahun yang lalu aku telah banyak melakukan kesilapan..kerana AKU adalah AKU

Terima kasih..

5 ulasan:

azhaN berkata...

hepi besday G. proud to be yr bro. tp "...kerana AKU adalah AKU" tu, sounds - semacam lah :-)

achon berkata...

Selamat Hari Lahir Pak G dari kami sekeluarga. Semoga dipanjangkan umur dan dilimpahkan rezeki olehNya agar kita dapat beribadat dengan sebaik mungkin... Tak ada gathering ke minggu ni????

-Your Big Brother & family

RAIA berkata...

happy birthday zawal alhaj.
semoga semakin bertambah meningkat umur,semakin hidup diberkati.Amin.

~bday ko sama ngan bday kucing ku si Moleq, jadi kalo wat party2 tu campak2 la ikan kat sini...~

Jijahh @ f.k berkata...

wahh ... dah 32 thn la kira ni ekk? Selamat hari Lahir ... Moga di murahkan rezeki .. selamat sihat selalu ... Aminn ..

Jijahh @ f.k berkata...

salam tuan rumah .. anda kena tag .. sila jawab yer .. TQ ... mm baru pahsan .. takde chat box ekk ??

JUGA TOLONG KLIK KAT SINI