Ahad, 7 Februari 2010

februari...menjelma lagi


Semalam dari awal pagi lagi aku sekeluarga keluar rumah..cutilah katakan..tapi hari ni memang banyak program...Awal pagi aku sekeluarga telah pergi ke Sunway Lagoon,menghadiri majlis Family Day syarikat tempat aku bekerja..hampir 1000 orang kakitangan telah menyertainya..Ramai tu..punyalah lawak..berpusing-pusing aku mencari tempatnya..lagi pun aku tunaikan janji aku kat anak-anak..Sampai aje,agak mengecewakan jugaklah..air nya amatlah K.O.T.O.R..tak mandi pun..Aku sekeluarga meluangkan masa hanya dalam 3 jam je..pastu aku terpaksa bergegas ke Kampung Kundang,nak ambil barang-barang untuk majlis malam nanti (tahlil arwah abah serta ahli keluarga).Majlis ni bukan besar sangat pun..kebiasaannya setiap tahun kami seluruh keluarga akan berkumpul dirumah mak.Aku telah ditugaskan untuk memanggang ayam..(perhhh..licin wooo)
(seronoknya puteraku ini)
(sempat lagi tu...)
(si adik tengah tak sabar nak mandi,si abang KECEWA tak dapat mandi)
(aksi Kapt.Shahman)
(kenapa Zaharuddin ni....)
(ni pun Din gak...Baharudin..smart aje)
(Baharudin Family)
(My Boss and Family)
(My BiG brother..sempena birthdaynya,kami sekeluarga memberikan penghormatan untuk beliau mengimamkan solat Fardhu Maghrib seterusnya mengepalai bacaan yaa-sin dan tahlil)
(Adik iparku membacakan doa)
(amin)
(mari..mari....)

2 ulasan:

zai berkata...

salam zawal..

bestnya dapat ke sunway lagoon..kak zai ni dah hampir 4 bulan tak sempat nak bawa anak2 kemana2 pun sbb hari2 asyik sibuk cari duit jer hukhukhuk

Tanpa Nama berkata...

apasal buat bbq tak berasappun...ariss

JUGA TOLONG KLIK KAT SINI