Selasa, 19 Januari 2010

cerita..cerita aje


Semalam,sempat juga aku serta ahli keluarga aku menyambut hari ulangtahun yang ke 66 tahun ibu-mertua aku di rumah mak..Ala kadar aje..sebagai tanda ingatan dari kami..kebetulan emak mertua aku bermalam di rumah aku..jadi gunakanlah peluang yang ada..kepada,emak mertua aku,Selamat Hari Lahir aku dan keluarga ucapkan,semoga dipanjangkan umur serta dimurahkan rezeki...oh..ye,kebetulan juga sama tarikh dengan abang ipar aku...
(aksi-aksi puterti ku)

Pada hari Ahad lalu,aku sempat juga bawa mak dan Ina ke KPJ Selangor,lawat Tok Ucu..alhamdulillah nampak ada kurangnya dan sempat juga aku rakamkan foto...
(KPJ Selangor)
(Tok Ucu..dikelilingi anak-anak)

3 ulasan:

JijahJambu@Jj berkata...

amboi .. sama gebu anak anak nyerr ...

Unknown berkata...

haha..tengok ibunya lah...

zai berkata...

salam hj zawal..

wah bestnye..nampak ceria semuanya..dari gambar pun kak zai dah dapat membaca betapa baiknya hati zawal ni dan disayangi oleh semua ahli keluarga..bangga kak zai dengan zawal.

Sulami Kasih

 Alhamdulillah,14 Oktober 2023 yang lalu,merupakan 1 kenangan yang terindah buat aku. 1 penghormatan dan penghargaan buat diri aku atas sega...