Ahad, 12 Julai 2009

SELAMAT HARI LAHIR


Alhamdulillah..hari ni sambutan hari lahir diadakan lagi oleh keluarga aku..Kali ni sambut birthday khas untuk yang lahir bulan Julai..Abang Aris,Kak Lynn,Faiq,Ju dan Adriana Amni..aik Adriana pun ada gak ye...takpelah rezeki..Aku dan isteri tak boleh lama,nak pergi hospital hantar Adriana..seperti yang dijangka..esok kena ambil darah lagi....sabar ye dikkk...cian dia

(antara hidangan istimewa,kerang berlada,udang masak merah,kari ayam,sayur campur,ayam lada hitam)

(antara insan yang tak boleh makan lagi..pantang..hehe)

(Umar sedang mengetuai bacaan doa sambil diaminkan oleh Achon)

(Ejad,ni tengah mengaminkan doa ke atau tido)

Kepada yang menyambut hari lahir pada bulan ini,aku sekeluarga ingin mengucapkan Selamat Hari Lahir,semoga dipanjangkan umur,dimurahkan rezeki dan diterima segala amalan..Amin

1 ulasan:

gemagong berkata...

selamat hari jadi pada semua yang menyambutnya

Sulami Kasih

 Alhamdulillah,14 Oktober 2023 yang lalu,merupakan 1 kenangan yang terindah buat aku. 1 penghormatan dan penghargaan buat diri aku atas sega...