Khamis, 4 Jun 2009

Teka-teki minggu ini

  1. Kenapa siput babi jalan perlahan?
  2. Banyak-banyak buah-buahan di alam semesta ini,buah apa yang ada bapak/ayah?

Sudi-sudikanlah menjawab..Selamat Mencuba ye..

9 ulasan:

Sathes Kumar berkata...

1. dah nama pun sibut babi... (mestilah kena jaga nama "beliau")

2. x tahu jawapan...

zawal berkata...

sathes,
1) salah
2) pun salah

RaYaLaRa berkata...

1. sebab dia sedang pening memikirkan samada dia siput atau babi.

2. buapak ke? @ buah dada?
eh...tersasul lak...
ha... aku tau..mesti la buah hati.. buah hati ko si upin tu ada bapak kan...!!!

aku cemerlang ni..apa adiah nye..moto beso aku x mo..

aris berkata...

1. siput pikir apasal dia pun kena kurantin sakit H1N1...ni babi nya penyakit...ahak2

2.buah....papaYa...

betul-betul-betul

zawal berkata...

rayalaraya
1) hehehehe
2 kakakakakaka....tak tepat

Aris
1) dan 2) langsung tak betul?

Ada lagi ke nak jawap?

DZB165 berkata...

Zawal,saja nak try.No 1.Dia jalan perlahan sebab di tak laju.Dan kedua rasanya jawabnya..anakbuah.Patut salah pu kena bagi hadiah...sebab simpati..

DZB165 berkata...

ralat..sebab dia tak laju.Kedua.patut salah pun kena bagi hadiah..macam esq..

azhaN berkata...

1) siapa kata siput babi jalan perlahan? jangan bandingkan dgn cheetah, tak adil. bandingkanlah siput babi dgn kuih / biskut siput @pun anak siput babi, mesti si siput babi lagi laju!

2) buapak - tanya org minang

zawal berkata...

SALAM dan SELAMAT SEJAHTERA..
MACAM2 JAWAPAN YG DITERIMA..

BAIKLAH..INI JAWAPANNYA..APA PUN,MINTA MAAF DULU..

JAWAPAN:-
1) SEBAB DIA KELIRU SAMADA DIA SIPUT ATAU DIA BABI..HAHAHAHAA
2) BUAH BIN JAI (binjai)

JANGAN MARAH SEMUA

JUGA TOLONG KLIK KAT SINI