Rabu, 24 Jun 2009

majlis kesyukuran

Tanggal 21 Jun 2009 yang lalu..majlis makan-makan telah diadakan dirumah mak aku.Kecil-kecilan sahaja.Ada beberapa hajat yang dipohon sambil berasa amat bersyukur kerana emak nampak telah ada perubahan.Antara hajat pula,meraikan putera abang Aris,yang akan melanjutkan pelajarannya.Tahniahlah diucapkan.Disamping itu juga menyambut hari lahir kakak aku...Tak lupa juga kami sekeluarga membacakan tahlil untuk arwah abah..

(sedih ke along...relax le..hehehe)

(atau kakak dan ayahnya yang sedih....)

(ntah..ntah si e-jat ni kot yang sedih)

(sedih ke tak sedih ke..aku tetap aku...)

(acara yang dinanti..potong kek)

Alhamdulillah..selesai juga majlis pada hari ini,mudah-mudahan apa yang dihajati akan dimakbulkan oleh Allah swt..amin

3 ulasan:

gemagong berkata...

sedih ke...hehehee

gemagong berkata...

terima kasih pada semua yang mendokan kesejahteraan dan kejayaan buat Ajun dan Along Azri. Along Azri akan melanjutkan pelajaran di USM bidang Kejureteraan Kimia

Unknown berkata...

kimia?bolehlah join ccm.

Sulami Kasih

 Alhamdulillah,14 Oktober 2023 yang lalu,merupakan 1 kenangan yang terindah buat aku. 1 penghormatan dan penghargaan buat diri aku atas sega...