Khamis, 14 Mei 2009

Hari Ini...

SALAM..

Hari ni,sebaik sahaja aku tiba di pejabat,seperti kebiasaannya aku akan on aku punya pc dahulu..lihat-lihat e-mail (urusan kerja,manakala bukan urusan kerja bolehlah e-mail kat zam3585@yahoo.com)..aku ternampak satu notis dari HQ..Biasanya aku malas nak baca,banyak kerja lain lagi yang perlu aku buat,tapi hari ni aku terbuka atau dengan istilah lain..terajin pula..hehehe..rupanya memo mengatakan bahawa ;-

(bentuk memo ccm)

Tuan Haji Mohamad Hamid Bin Haji Abdul Kadir,selaku EXECUTIVE,TRANSPORTATION & SAFETY CCM Chemicals,akan berhijrah ke Finance/Admin Department...

Tahniah aku ucapkan..

1 ulasan:

Fadhlah berkata...

tahniah juga aku ucapkan

Sulami Kasih

 Alhamdulillah,14 Oktober 2023 yang lalu,merupakan 1 kenangan yang terindah buat aku. 1 penghormatan dan penghargaan buat diri aku atas sega...