Ahad, 5 April 2009

TERIMA KASIH

Majlis meraikan hari lahir putera aku telah diadakan pada 4 April 2009 di rumah aku.Majlis yang tidak dirancang sepenuhnya ini telah dihadiri oleh kaum kerabat aku.Aku memang tidak menjangkakannya,al-maklumlah,aktiviti aku pada hari itu adalah amat ketat,sebelah pagi menghadiri kursus haji,dan selepas itu aku terpaksa bergegas ke Kompleks Pejabat Daerah & Tanah Derah Klang,juga menghadiri Kursus Tatacara Pengendalian Skim Rondaan Sukarela Peringkat negeri Selangor (rujuk laman blog : srstelokdatok.blogspot.com).

Walaubagaimanapun aku bersama isteri serta putera aku di sini ingin merakamkan setinggi-tinggi Terima Kasih buat emak,acon sekeluarga,ina,kak wan,ju sekeluarga,mamat,anuar dan jiran terdekat...tunggu gak aqil dan faiq..tapi tak dapat balik..kesian dia...

Seperti biasa,sebagai seorang ayah merangkap blogger,aku sempat gak ambil gambar,untuk dimuatkan di dalam blog rasmi aku agar ianya menjadi "kenangan terindah" buat aku sekeluarga..

(kek dari Ju dan keluarga,Terima Kasih)

( kek dari acon sekeluarga..terima kasih juga)

(nilah hadiah istimewa..nyanyian lagu dari 2 beradik,"andai ku tahu" terima kasih juga)

(acon dan keluarga,merangkap imam pada majlis ini)

( ju,sarah dan sarafina..tq ye)

( umar dan anaknya...)

(nuar dan mamat..si mamat ni kerjanya cek umah orang..mana tau ada aedes,dia pesan suruh luangkanlah 10 minit untuk bersihkan laman rumah..hehehehe)

(solat maghrib sesi anak-anak telah diimamkan oleh putera sulong Ju dan Umar..baca surah Yaa-Sinn tu...namun apa yang penting..kerjasama)

AKHIR SEKALI,AKU DAN KELUARGA SEKALI LAGI UCAPKAN TERIMA KASIH

Tiada ulasan:

Sulami Kasih

 Alhamdulillah,14 Oktober 2023 yang lalu,merupakan 1 kenangan yang terindah buat aku. 1 penghormatan dan penghargaan buat diri aku atas sega...