Ahad, 29 Mac 2009

Malam Mesra SMK Sultan Abdul Samad

Syukur,setelah sekian lama aku tidak berjumpa dengan guru-guru serta ayah angkat aku,pada malam ini tanggal 28 Mac 2009,aku berkesempatan menemui mereka.Tidak kurang juga,aku dapat berjumpa dengan anak murid persilatan aku..Sudah besar rupanya mereka..Nizam,Nizammuddin dan Razali...Ketiga-tiga mereka ini memang akrab dari zaman persekolahan lagi..Dari sudut meja tempat kami duduk (emak,emak mertua,adik,kakak ipar dan biras aku) duduk,kelihatan seorang lelaki sedang asyik mengambil gambar para hadirin yang hadir..Saja aku tak mahu tegur..al-maklumlah cameraman..he!he!Tapi setelah aku tengok line clear,aku  teur juga..Masih hebat!Masih gagah!Masih kacak!Itulah dia,Cikgu atau Ayah Tn.Hj.Rahmat...dari dulu sampai sekarang masih maintain..Tahniah dapat gelaran Guru Cemerlang...

(Buku aturcara Malam Mesra)

Syabas diucapkan kepada pihak SMK SAS,kerana telah berjaya mengadakan aktiviti sebegini,tapi janganlah banyak sangat ucapan..jenuh menunggunya..perut pun dah berbunyi...

(Ada ke Roy buat show malam ni??)

Akhirnya waktu makan sudah tiba...perhhhh!!!berebut wo!!kita beriya-iya beratur..tapi mereka ni..asyik tolak aje..Sabarlah...ikut barisan.Tapi lauk pada malam ini memang best..Cadangan akulah lain kali pihak sekolah buatlah secara hidang..letak aje atas meja..senang.Keadaan lebih terkawal..Pasti tak jadi buah mulut orang punya..

(Mak aku siap baca majalah lagi tu..mak mertua aku...macam ngantuk je..hehehe)

Banyak gak persembahan pada malam ini...semuanya dari pelajar-pelajar SSAS..Bagus..Tapi persembahan yang hebat adalah dari Roy..Layan wo bila dengarkan lagu "Ratnaku"..

(aksi bekas pelajar SSAS ketika mendendangkan lagu Ratnaku)

Biras aku ni..dari awal hinggalah tamat majlis asyik layan "malaysiakini.com" aje..serius wo  muka dia...

(apa ni..takde line pulak)

Yang lelaki ni,adik ipar aku...cool aje..mana tak cool...tunang kat sebelah..cover lah tu..nak kahwinlah tu...

(apa pandang-pandang!!!x$@%^^)

Akhir sekali ..aku berjaya menyanyi lagu sekolah aku..Bangga woooo..Anyway,kepada semua guru dan kakitangan SSAS.aku ucapkan tahniah dan syabas atas penganjuran majlis ini..Yang baik terimalah,yang lemah perbaikilah...

To Cikgu Zalina..thanks...

Tiada ulasan:

Sulami Kasih

 Alhamdulillah,14 Oktober 2023 yang lalu,merupakan 1 kenangan yang terindah buat aku. 1 penghormatan dan penghargaan buat diri aku atas sega...